
Copyright © 2025 KAP
Türkiye Sermaye Piyasaları-Merkezi Saklama ve Veri Depolama Kuruluşu
[CONSOLIDATION_METHOD_TITLE] | [CONSOLIDATION_METHOD] |
İlgili Şirketler Related Companies | [] | ||||||||
İlgili Fonlar Related Funds | [] | ||||||||
Türkçe Turkish | İngilizce English | ||||||||
oda_MaterialEventDisclosureGeneralAbstract| |
| ||||||||
oda_UpdateAnnouncementFlag| |
| Hayır (No) | Hayır (No) | ||||||
oda_CorrectionAnnouncementFlag| |
| Hayır (No) | Hayır (No) | ||||||
oda_DateOfThePreviousNotificationAboutTheSameSubject| |
| - | |||||||
oda_DelayedAnnouncementFlag| |
| Hayır (No) | Hayır (No) | ||||||
oda_AnnouncementContentSection| |
| ||||||||
oda_ExplanationSection| |
| ||||||||
oda_ExplanationTextBlock| | Şirketimizce daha önceki yıllarda üstlenilmiş olup halihazırda devam eden Rayyan Road Doha Katar, Red Line South Underground Doha Katar, Red Line South Elevated at Grade Doha Katar ve Abu Dabi Uluslararası Havalimanı projelerinde düşük tutarlara bölünmüş olmakla beraber çok sayıda işveren talimatlı iş artışı olmuştur. İmzalanmış olan sözleşmelere ilave olan söz konusu iş artışları göz önüne alındığında 11/5/2018 tarihi itibariyle şirketimizin devam eden işlerinin kalan tutarı (backlog) 283,5 milyon USD dir. Şirketimizin kalan işlerinin %1,05'i Türkiye'de, %98,95'i yurtdışındadır. Tutarın hesaplanmasında, sözleşme kapsamında üstlenilen işlerin, ilave iş alımları ile ulaşılan güncel tutarlarından, işverenlerce onaylanmış hakkediş tutarları düşülmektedir.
Saygılarımızla |
Yukarıdaki açıklamalarımızın, Sermaye Piyasası Kurulu'nun yürürlükteki Özel Durumlar Tebliğinde yer alan esaslara uygun olduğunu, bu konuda/konularda tarafımıza ulaşan bilgileri tam olarak yansıttığını, bilgilerin defter, kayıt ve belgelerimize uygun olduğunu, konuyla ilgili bilgileri tam ve doğru olarak elde etmek için gerekli tüm çabaları gösterdiğimizi ve yapılan bu açıklamalardan sorumlu olduğumuzu beyan ederiz.